زمان مطالعه: 7 دقیقه

نرم افزار crm فارسی یک سیستم برای جمع آوری و مدیریت اطلاعات مشتریان استفاده می‌شود. تحقیقات نشان می دهد که بازار نرم‌افزار CRM ارزش بیش از 58 میلیارد دلار دارد و رشد بالایی دارد. انتظار می‌رود تا سال 2030 با نرخ 13.9٪ رشد کند.

نرم‌افزار مدیریت ارتباط با مشتری به شما این امکان را می‌دهد که استراتژی بازاریابی خود را به صورت هدفمندتر، بهینه‌تر و اقتصادی‌تر ارائه دهید.

یک نرم افزار crm فارسی به شما اجازه می‌دهد تا مشتریان خود را دسته‌بندی کرده و به دقت مشخص کنید کدام گروه از مشتریان سودآورتر هستند. با این اطلاعات، می‌توانید تبلیغات خود را برای گروه‌های مختلف مشتریان به صورت مؤثرتر و هدفمندتر طراحی کنید و آن‌ها را در زمان مناسب اجرا نمایید.

در این مقاله از فرش کد قصد داریم که دلایل استفاده از نرم افزار CRM را بررسی کرده و بهترین نرم افزار crm فارسی ۲۰۲۳ را به شما معرفی کنیم.

چرا کسب و کارها از نرم افزار crm فارسی استفاده می کنند؟

۱. با crm مشتریان خود را بهتر بشناسید.

با crm مشتریان خود را بهتر بشناسید

روند کار یک نرم افزار crm فارسی به گونه‌ای است که برای هر مشتری، یک پروفایل شخصی ایجاد می‌کند. این پروفایل شامل تمامی اطلاعات مربوط به مشتری می‌شود، از جمله اطلاعات شخصی از نام و نام خانوادگی، آدرس و تاریخ تولد گرفته تا اطلاعات تماس نظیر شماره تلفن و ایمیل. همچنین، تمام تعاملاتی که با مشتری انجام شده، از جمله تاریخچه تماس‌ها و پیام‌ها، نیز در این پروفایل ثبت می‌شود.

با داشتن این اطلاعات جامع در دسترس، کسب و کارها می توانند مشتریان خود را بهتر بشناسند. این شناخت عمیق‌ منجر به ارائه خدمات و محصولاتی به مشتریان می شود که با نیازها و ترجیحات آن‌ها هم خوانی داشته باشد. در نتیجه این ویژگی باعث افزایش رضایت مشتریان و افزایش وفاداری آن‌ها خواهد شد.


۲. مدیریت مشتریان بالقوه را کنترل کنید.

مدیریت مشتریان بالقوه

یکی از اصول اساسی در کسب و کارها، تبدیل مشتریان بالقوه به مشتریان واقعی و وفادار است. سیستم CRM این امکان را فراهم می‌کند که برای هر یک از مشتریان بالقوه، یک پروفایل جداگانه داشته ایجاد کنید. ایجاد پروفایل برای مشتریان بالقوه اهمیت بسیار زیادی در جهت رشد و پیشرفت کسب و کارها دارد. در ادامه به برخی از آن ها اشاره خواهیم کرد:

  • شناخت بهتر از مشتریان بالقوه: با داشتن پروفایل‌های دقیق، کسب و کارها می‌توانند مشتریان بالقوه را به بهترین شکل شناخته و نیازها و ترجیحات آنها را درک کنند. این شناخت عمیقتر به معنای ارائه خدمات و محصولاتی است که به درستی با نیازها و ترجیحات آنها همخوانی داشته باشد.
  • تبلیغات و بازاریابی مؤثر: با دسترسی به اطلاعات مشتریان بالقوه، کسب و کارها می‌توانند ارتباطات هدفمندتر و تبلیغات متناسب با نیازهای هر مشتری بالقوه ایجاد کرده و شانس تبدیل شدن آن‌ها به مشتریان واقعی را افزایش دهند.
  • پیگیری و تبدیل به مشتری: پروفایل‌های مشتریان بالقوه به کسب و کارها این امکان را می‌دهند که تعاملات خود با آن‌ها را به بهترین شکل مدیریت کنند. از طریق ارسال پیام‌ها، ایجاد تعاملات موثر و ارائه پیشنهادات ویژه، می‌توان مشتریان بالقوه را سریع تر به مشتریان اصلی تبدیل کرد.
  • بهبود روابط با مشتریان: با شناخت دقیق مشتریان بالقوه و ارائه خدمات و پیشنهادات متناسب، کسب و کارها می توانند روابط بهتری با مشتریان خود برقرار کنند.

۳. با استفاده از CRM فرایندها را خودکار کنید.

اتوماسیون و خودکارسازی فرایندها

اتوماسیون و خودکارسازی فرایندها یکی از مزایای بزرگی است که نرم افزار crm فارسی به کسب و کارها ارائه می‌دهد. مزایای استفاده خودکارسازی فرایندها در crm شامل موارد زیر است:

  • صرفه‌جویی در زمان: با استفاده از اتوماسیون فرآیندها، کسب و کارها می‌توانند وظایف تکراری و زمان‌بر را به صورت خودکار انجام دهند. این به کاهش زمان تلف شده بر روی وظایف اداری و به تیم‌ها امکان می‌دهد که به مسائل مهم‌تر بیشتر توجه کنند.
  • کاهش خطاها: فرآیندهای انسانی ممکن است با خطاها همراه باشند، اما با اتوماسیون، این امکان کاهش می‌یابد. فعالیت‌ها و وظایف خودکار، به صورت دقیق و بدون خطا انجام می‌شوند.
  • تحلیل دقیق داده: اتوماسیون و خودکارسازی به کسب و کارها امکان می‌دهند تا داده‌های جامعی را جمع‌آوری کنند و تجزیه و تحلیل دقیق‌تری از عملکرد و عملکرد فرآیندها داشته باشند.
  • مدیریت کارکردها: با استفاده از CRM و اتوماسیون، می‌توان وظایف و کارکردها را به بهره‌وری بیشتری مدیریت کرد. تخصیص منابع بهتر و پیگیری بهبود‌ها به عملکرد بهتری در کسب و کار منجر می‌شود.
  • کاهش هزینه‌ها: با کاهش نیاز به نیروی انسانی، کاهش خطاها، صرفه‌جویی در زمان و کاهش هزینه‌های مرتبط در نهایت باعث کاهش هزینه های سازمان خواهد شد.

۴. پشتیبانی و امکان ایجاد تیکت با نرم افزار crm فارسی

 پشتیبانی و امکان ایجاد تیکت با نرم افزار crm فارسی

در سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM)، پشتیبانی و امکان ایجاد تیکت یکی از مهم‌ترین ویژگی‌هاست. حل مشکلات مشتریان و ارائه پشتیبانی به آن‌ها در کسب و کارها بسیار اهمیت دارد. چرا؟ چون مشتریان، مهم‌ترین دارایی کسب و کار هستند. هر گونه نارضایتی مشتریان می‌تواند به از دست دادن آن‌ها منجر شود. نرم افزار crm فارسی به کسب و کارها این امکان را می‌دهد تا به بهترین شکل با مشتریان ارتباط برقرار کنند و مشکلات آن‌ها را به سرعت حل کنند. این کار باعث بهبود تجربه مشتریان، افزایش وفاداری آن‌ها، و رشد کسب و کار می‌شود.


۵. امکان ایجاد فاکتور برای مشتریان با crm

امکان ایجاد فاکتور برای مشتریان با crm

در CRM، امکان مدیریت و ایجاد فاکتورها وجود دارد. این ویژگی به کسب و کارها این امکان را می‌دهد که به راحتی فاکتورها و پیش‌فاکتورها را صادر کرده و مدیریت کنند. از مزایای ایجاد فاکتور در CRM این است که دیگر نیازی به چاپ و توزیع برگه‌های فاکتور ندارید. با CRM، می‌توانید فاکتورها و پیش‌فاکتورها را به صورت دیجیتالی ایجاد کنید و از طریق سیستم به پنل مشتریان ارسال کنید. این اقدام علاوه بر صرفه‌جویی در هزینه‌ها، دقت و سرعت در تسویه حساب‌ها را افزایش می‌دهد. مشتریان نیز به راحتی می‌توانند فاکتورهای خود را در پنل خود مشاهده و دانلود کنند، که تجربه خرید آن‌ها را بهبود می‌بخشد.


۶. crm باعث افزایش فروش شما خواهد شد.

افزایش فروش در crm

استفاده از نرم افزار crm فارسی به کسب و کارها کمک می‌کند تا فروش‌ های خود را افزایش دهند. این امر از طریق مدیریت بهتر اطلاعات مشتریان، پیگیری دقیق تماس‌ها، و تطابق با نیازهای مشتریان انجام می‌شود. همچنین، با تصمیم‌گیری‌های استراتژیک بر اساس داده‌ها، می‌توانید فرصت‌های جدید را شناسایی کنید و به بهره‌وری بیشتر در فروش دست یابید.


۷. با crm از بخش های مختلف کسب و کارتان گزارش تهیه کنید.

امکان گزارش گیری از بخش های مختلف در crm

استفاده از CRM می توانید از بخش‌های مختلف سازمان گزارش‌های جامعی تهیه کنند. این گزارش‌ها شامل اطلاعات مرتبط با مشتریان، فروش و درآمد، تیم مدیریت و تجزیه و تحلیل داده می‌شوند. با این گزارش‌ها، مدیران و تیم‌های مختلف می‌توانند عملکرد سازمان را تحلیل کرده و یک دید جامع از سازمان خود داشته باشند.


۸. با crm وظایف مختلف ایجاد کرده و به کارمندان خود تخصیص دهید.

مدیریت وظایف و کارها

استفاده از نرم افزار CRM فارسی به کسب و کارها این امکان را می‌دهد تا وظایف مختلف را ایجاد کرده و به کارمندان خود تخصیص دهند. با استفاده از این ابزار، می‌توانید وظایف و کارهای مختلف خود را در سیستم CRM تعریف کرده و به اعضای تیم اختصاص دهید. این راهکار به مدیران کمک می‌کند تا وظایف و پروژه‌ها را به تخصص‌ها و تیم‌های مناسب تخصیص دهند و پیگیری دقیقی از پیشرفت کارها داشته باشند.


۹. امکان چت و ارتباطات داخل سازمانی با نرم افزار crm فارسی

امکان چت و ارتباطات داخل سازمانی با نرم افزار crm فارسی

با استفاده از نرم افزار CRM فارسی، شما دیگر نیازی به ابزارهای ارتباطی جداگانه برای مدیریت ارتباطات داخلی و خارجی نخواهید داشت. یکی از مزایای این سیستم این است که کارمندان می‌توانند در یک محیط یکپارچه و متمرکز ارتباط برقرار کنند. از طریق چت و پیام‌رسانی داخلی، کارمندان می‌توانند با هم ارتباط برقرار کنند، نظرات و اطلاعات را به اشتراک بگذارند.

علاوه بر این، نرم افزار CRM به شما این امکان را می‌دهد که ارتباطات خود با مشتریان را نیز در یک مکان مدیریت کنید. شما می‌توانید تمامی تعاملات و تاریخچه‌های مشتریان خود را ثبت کنید و از این اطلاعات برای ارتقاء خدمات و رفع نیازهای مشتریان استفاده کنید.

ماژول چت سیستم مدیریت مشتریان perfex crm را اینجا دانلود کنید.


۱۰. با سی آر ام کارمندان خود را مدیریت کند.

مدیریت کارمندان با crm

سیستم مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) نه تنها به بهبود ارتباط با مشتریان کمک می‌کند، بلکه به شما امکان مدیریت بهتر کارمندان خود را می‌دهد. مهمترین مزیت در اینجا این است که شما می‌توانید پروسه‌ها و فعالیت‌های مختلف کاری را به صورت اتوماتیک و قابل تنظیم در نرم‌ افزار CRM فارسی پیاده‌سازی کنید.


بهترین نرم افزار crm فارسی کدام است؟

نرم افزار crm فارسی perfex

اسکریپت Perfex CRM یک سیستم کامل و بی‌نقص برای مدیریت مشتریان و سازمان‌هاست. این ابزار قدرتمند به شما امکان می‌دهد تا ارتباط با مشتریان را به شکلی آسان و شخصی سازی شده اداره کنید. از طریق Perfex CRM، شما می‌توانید مشتریان خود را به بهترین شکل مدیریت کرده و عملیاتی نظیر صدور فاکتورها، پیش‌فاکتورها و پروپوزال‌ها را انجام دهید. همچنین، شما می‌توانید لیست کاملی از کالاها و خدماتتان ایجاد کرده و قراردادها را مدیریت کنید و از امضای الکترونیک نیز بهره‌برید.

ویژگی های نرم افزار perfex crm فارسی

یکی از ویژگی‌ های منحصر به فرد Perfex CRM، ترکیب مدیریت مشتریان و پروژه‌ها در یک محیط یکپارچه است. این ویژگی به شما امکان می‌دهد مشتریان خود را به بهترین نحو ممکن مدیریت کنید و همزمان پروژه‌ها را بدون نیاز به سیستم‌های جداگانه اداره کنید.

از ویژگی‌های دیگر این اسکریپت می‌توان به مدیریت پروژه‌ها و وظایف، صدور فاکتورها و پیش‌فاکتورها، ثبت ساعت کاری کارمندان، ارسال پیامک و ایمیل‌های خودکار اشاره کرد. با استفاده از Perfex CRM، شما می‌توانید تمام جنبه‌های مدیریت مشتریان و پروژه‌ها را به بهترین نحو ممکن انجام دهید و به بهبود عملکرد سازمان خود بپردازید.

بیشتر: شما می توانید ۱۸ قابلیت اسکریپت perfex را در این اینجا ببینید.

دانلود و خرید نرم افزار فارسی crm پرفکس

شما می توانید اسکریپت perfex crm را تنها با پرداخت یک بار هزینه بسیار کم نسبت به crmهای دیگر به صورت شخصی در اختیار داشته باشید و از امکانات بی نظیر آن بهره مند شوید. برای خرید perfex crm از سایت معتبر زحل سافت اقدام کنید. قبل از خرید crm، در پیش نمایش زنده آن می‌توانید ویژگی ها و قابلیت‌های مختلف آن را تست کنید.

خرید و دانلود اسکریپت Perfex CRM

دموی رایگان اسکریپت Perfex

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *