زمان مطالعه: 2 دقیقه

آموزش اسکریپت مدیریت پروژه Rise | اسکریپت رایز | اسکریپت مدیریت مشتریان Rise | اسکریپت مدیریت پروژه Rise CRM

در این ویدیو بخش صورتحساب ها یا فاکتور اسکریپت مدیریت پروژه Rise CRM توضیح داده شده است. در این بخش شما می توانید تمامی فاکتورهای مشتریان را مدیریت کنید یا فاکتور جدیدی برای مشتریان صادر کنید. برای دیدن سایر آموزش های مربوط به اسکریپت رایز و بخش وظایف و کارها کلیک کنید.

برای مطالعه بیشتر درباره اسکریپت مدیریت پروژه Rise به مقاله معرفی اسکریپت rise مراجعه کنید.

اسکریپت مدیریت پروژه Rise CRM بخش فاکتورها

اسکریپت مدیریت پروژه Rise CRM بخش فاکتورها

همانطور که در تصویر مشاهده می کنید، “فاکتورها” یکی از زیرمجموعه های بخش فروش ها در اسکریپت مدیریت پروژه Rise CRM است. هنگام ورود به این بخش لیست کاملی از تمامی فاکتورها و اطلاعات مربوط به آن را مشاهده می کنید.

  1. مدیریت برچسب ها : با استفاده از این قسمت می توانید برچسب های مختلفی برای فاکتورها ایجاد نمایید تا در هنگام افزدون فاکتور یا صورت حساب جدید از آن استفاده کنید.
  2. افزودن پرداختی : برای اضافه کردن و ایجاد پرداختی جدید برای فاکتورها می توانید از این قسمت استفاده نمایید و مبلغ، تاریخ و سایر توضیحات مربوط به آن وارد کنید.
  3. افزودن فاکتور : برای ایجاد فاکتور جدید باید از این بخش استفاده نمایید و اطلاعات دقیق مربوط به آن مانند تاریخ سررسید، پروژه، دوره تکرار فاکتور و… را وارد کرده و ذخیره کنید تا به لیست ها فاکتورها اضافه گردد.
  4. در تنظیمات مربوط به هر فاکتور این امکان برای شما وجود دارد که فاکتور را ویرایش یا حذف کرده و یا پرداختی جدیدی به آن اضافه نمایید.

اسکریپت مدیریت پروژه Rise CRM

با کلیک بر روی شناسه هر فاکتور به صفحه ای که در تصویر فوق مشاهده می کنید منتقل می شوید. در این بخش شما به تمامی جزئیات فاکتور مورد نظر دسترسی داشته و در صورت لزوم می توانید آن ها را حذف یا تغییرات مختلف را اعمال کنید.

عملیات فاکتور : هنگام کلیک بر روی این بخش به گزینه های مختلفی مانند ارسال ایمیل فاکتور، چاپ فاکتو، دریافت PDF آن و ویرایش آن دسترسی خواهید داشت.

افزودن پرداختی : در این قسمت همچنین می توانید پرداختی جدیدی برای فاکتور اضافه کنید.

در قسمت افزودن کالا یا خدمت می توانید کالاها و خدمات شرکت و اطلاعات آن را به فاکتور مورد نظر اضافه کنید. برای اعمال تخفیف و مشخصلات دقیق مربوط به آن می توانید از این بخش اقدام کنید.

برای تهیه اسکریپت مدیریت پروژه رایز بر روی لینک زیر کلیک کنید:

برای مطالعه بیشتر و آموزش بخش سفارش ها و فروشگاه ها در اسکریپت RISE کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *