زمان مطالعه: 2 دقیقه

آموزش اسکریپت مدیریت پروژه Rise | اسکریپت رایز | اسکریپت مدیریت مشتریان Rise | اسکریپت ارتباط با مشتری Rise

در این ویدیو بخش مشتریان بالقوه یا سرنخ اسکریپت ارتباط با مشتری Rise توضیح داده شده است. در این بخش شما می توانید سرنخ یا مشتریان بالقوه ای را که از کانال های مختلف پیدا کرده اید وارد کنید و با پیگیری آنها در نهایت این سرنخ ها یا مشتریان بالقوه را به مشتری تبدیل کنید. برای دیدن آموزش بخش های دیگر اسکریپت Rise و بخش کارها کلیک کنید.

بخش «مشتریان بالقوه» اسکریپت ارتباط با مشتری Rise

با ورود به بخش مشتریان بالقوه در منوی اسکریپت رایز لیستی از تمامی مشتریان بالقوه را مشاهده می کنید.

  • منظور از مشتریان بالقوه کسانی هستند که هنوز مشتری شما نیستند ولی احتمال زیادی دارد که کالا یا خدمات شما را خریداری کنند.
  • با توجه به توضیح بالا تا زمانیکه مشتریان بالقوه به مشتری اصلی شرکت تبدیل نشده اند نمی توانید برای آن ها فاکتور ایجاد کنید.

مخاطب اصلی : شخصی است از مجموعه مشتریان که به صورت مستقیم با او در ارتباط هستید و او را از کارهای مربوط به پروژه مطلع خواهید کرد.

مالک : فردی است در شرکت شما که کارهای مربوط به مشتری بالقوه موردنظر را بر عهده می گیرد و در واقع مسئول پروژه مذکور به حساب می آید.

برای اضافه کردن مشتری بالقوه جدید می توانید از این قسمت اقدام کنید و اطلاعات مربوط به مشتری بالقوه را وارد و ذخیره نمایید.

اسکریپت ارتباط با مشتری Rise بخش مشتریان بالقوه

با کلیک بر روی هر کدام از مشتریان بالقوه اطلاعات کاملی از مشتری موردنظر در دسترس خواهد بود.

در قسمت «مخاطبین» می توانید تمامی مخاطبان مربوط به مشتری بالقوه را مشاهده، ویرایش و حذف کنید. همچنین می توانید مخاطب جدیدی نیز ایجاد نمایید.

«اطلاعات مشتری بالقوه» شامل مشخصات کاملی از مشتری مانند نام، وضعیت، آدرس، کد پستی و… می باشد که در صورت لزوم می توانید آن را ویرایش کنید.

برای ایجاد «پیش فاکتور» نیز می توانید از سربرگ مربوط به آن اقدام کنید.

در بخش «درخواست های پیش فاکتور » لیستی از تمامی درخواست های پیش فاکتور از طرف مشتری بالقوه ثبت شده است که با کلیک بر روی آن می توانی آن را مشاهده و پیش فاکتور مورد نظر را ایجاد کنید.

برای مشاهده فایل های مربوط به مشتری بالقوه و آپلود فایل جدید برای مشتری می توانید از سربرگ «فایل» استفاده کنید.

با استفاده از گزینه «رویدادها» می توانید تمامی رویدادها و یادآورهای مربوط به مشتری بالقوه را در قالب یک تقویم به صورت روزانه،هفتگی و ماهانه مشاهده کنید.

در نهایت هنگامی که مشتری بالقوه به مشتری اصلی شما تبدیل شد می توانید از طریق آیکون «تبدیل ب مشتری» آن را اعمال کنید تا به لیست مشتری های شما اضافه گردد.

برای تهیه اسکریپت مدیریت پروژه رایز بر روی لینک زیر کلیک کنید:

برای مطالعه بیشتر و دیدن آموزش بخش های دیگر رایز و بخش صورت حساب یا فاکتور کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *