زمان مطالعه: 3 دقیقه

آموزش اسکریپت مدیریت پروژه Rise | اسکریپت رایز | اسکریپت مدیریت مشتریان Rise | اسکریپت مدیریت مشتری فارسی Rise

در دنیای کسب و کار امروز، مدیریت ارتباط با مشتریان و پیشرفت کسب و کار از طریق جذب مشتریان بیشتر، اهمیت فراوانی دارد و کار آسانی نیست، در نتیجه استفاده از یک سیستم CRM می‌تواند این روند را تا حدودی آسان‌تر سازد. اسکریپت مدیریت مشتری فارسی Rise یکی از سیستم های حرفه ای مدیریت ارتباط با مشتری در سازمان ها می باشد.

برای دیدن قابلیت های اسکریپت Rise به صورت زنده بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

پیش نمایش اسکریپت Rise

در این ویدیو بخش کارها یا وظایف اسکریپت مدیریت مشتری فارسی Rise توضیح داده شده است. در این بخش شما می توانید وظایف و تسک ها را که در پروژه ها تعریف کرده اید به صورت کلی مدیریت کنید و وضعیت هر کار و اطلاعات و جزئیات آنها را ببینید. برای دیدن سایر آموزش های اسکریپت مدیریت ارتباط با مشتری Rise و بخش روژه کلیک کنید.

بخش کارها در اسکریپت مدیریت مشتری فارسی Rise

اسکریپت مدیریت مشتری فارسی Rise بخش کارها

در منوی اسکریپت رایز گزینه ای با عنوان «کارها» وجود دارد. با ورود به این بخش، لیستی از تمام کارهای شرکت و جزئیات آن مانند تاریخ شروع، مهلت، پروژه و وضعیت انجام کار را مشاهده می کنید.

  • توجه داشته باشید که در این بخش کارهای تمام شده به صورت پیش فرض در این لیست قابل مشاهده نیستند. برای مشاهده کارهای تمام شده باید در قسمت فیلتر وضعیت آن را به حالت “تمام شده” تغییر دهید.

برای افزودن کار جدید می توانید از همین بخش اقدام نمایید. با کلیک بر روی هر کدام از وظایف می توانید جزئیات بیشتری از آن را ببینید یا ویرایش و حذف نمایید. همچنین می توانید با استفاده از گزینه “افزودن چند کار” چندین کار را به صورت متوالی وارد نمایید.

درون ریزی کارها : این گزینه زمانی کاربرد دارد که بخواهید یک سری کار را به صورت گروهی بارگذاری کنید. برای انجام این کار فایل نمونه قرار داده شده در همین بخش را دانلود نمایید و اطلاعات کارهای مختلف در آن ثبت کرده سپس فایل را آپلود کنید.

برای جستجو سریع تر کارها می توانید از گزینه فیلتر سریع استفاده کنید. همچنین می توانید کارها را با توجه به مهلت، پروژه، وضعیت و کارمند اجرای کار موردنظر نیز جستجو نمایید.

اسکریپت مدیریت مشتری فارسی Rise اطلاعات کار

با کلیک بر روی کار مورد نظر همانطور که در تصویر فوق مشاهده می کنید جزئیات مختلف آن در دسترس خواهد بود که می توانید آن را ویرایش کنید.

چک لیست : در این بخش می توانید موارد مختلف انجام کار را اضافه کنید و در صورت اتمام آن تیک انجام آن را ثبت کنید.

کارهای تابعه : در اسکریپت مدیریت مشتری فارسی Rise کارهای تابعه کارهایی هستند که باید برای تکمیل کار اصلی انجام دهید. در واقع مجموعه ای از وظایف که برای اتمام کار باید انجام دهید. شما می توانید لیستی از این کارها را در این بخش ثبت کنید.

افزودن وابسته : این بخش مربوط به کارهایی است که برای انجام وابسته به انجام کار دیگری می باشند. شما می توانید انجام کاری را توسط کار دیگری که پیش نیاز آن است مسدود کنید.

در ادامه این بخش می توانید اقدامات مختلفی مانند ایجاد برچسب برای کار، افراد مشارکت کننده در کار، شروع تایمر و سایر موارد مرتبط با کار را انجام دهید یا نظر خود را ثبت نمایید.

کانبان : با استفاده از این بخش می توانید کارها و وظایف را با توجه به وضعیت آن ها دسته بندی نمایید. همچنین در این بخش می توانید به راحتی با قابلیت درگ و دراپ وضعیت کارها را تغییر دهید.

گانت : در این قسمت می توانید کارها و وظایف مختلف را به صورت یک نمودار در فازهای مختلف بررسی کنید. این بخش از اسکریپت مدیریت مشتری فارسی Rise به شما این امکان را می دهد تا نمودار وظایف را با توجه به دسته بندی های مختلف مانند اعضای کارمندان، پروژه و مراحل مختلف آن مشاهده نمایید.

برای تهیه اسکریپت مدیریت پروژه رایز بر روی لینک زیر کلیک کنید:

برای مطالعه بیشتر بخش های دیگر اسکریپت Rise و بخش مشتریان بالقوه کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *