کنترل امکانات منو بالایی بخش مشتریان | کنترل آیتم های منو بخش مشتریان perfex | اکنترل دسترسی های بخش مشتریان perfex | مجوز بخش های مختلف به مشتریان
سیستم مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) یکی از ابزارهای حیاتی برای موفقیت هر کسب و کار است. نرم افزار Perfex CRM یکی از بهترین CRM ها در بازار است که قابلیت های بسیاری برای مدیریت مشتریان، پروژه ها و فروش های شما ارائه می دهد. در این نرم افزار، تنظیمات دسترسی به بخش های مختلف بسیار مهم است، زیرا به شما اجازه می دهد که به کاربران خود دسترسی محدود و امنیتی بدهید. در این مقاله، به بررسی تنظیمات دسترسی مشتریان به بخش های مختلف اسکریپت Perfex CRM خواهیم پرداخت.
برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ی اسکریپت perfex پیشنهادمی کنم مقاله معرفی Perfex را مطالعه کنید.
منوی بالایی اسکریپت Perfex CRM در بخش مشتریان شامل چند آیتم است برای کنترل آیتم های منو، شما میتوانید از پنل مدیریت آنها را به دلخواه خود تنظیم کنید.
پنل مشتریان اسکریپت Perfex CRM
کنترل آیتم های منو بخش مشتریان در اسکریپت Perfex CRM
همانطور که در تصویر مشاهده می کنید آیتم هایی که در اکانت مشتریان وجود دارند شامل مواردی است که به صورت پیش فرض اجازه دسترسی آن ها قرار داده شده است. در صورتی که می خواهید که اجازه بعضی از امکانات را برای مشتری های مختلف ببندید باید از طریق پنل مدیریت اقدامات زیر را انجام دهید:
- به مسیر مشتریان بروید.
- بر روی نام مشتری موردنظر کلیک کنید.
- مخاطب مشتری را انتخاب نمایید.
با کلیک بر روی این گزینه پنجره ی زیر باز می شود.
همه این آیتم ها به صورت پیش فرض در منوی مشتریان وجود دارند. شما می توانید آیتم های موجود در منو را به دلخواه خود تنظیم کنید و آن ها را فعال یا غیرفعال کنید. در صورت غیر فعال کردن، آیکون مورد نظر در سربرگ اکانت مشتری نمایش داده نمی شود.