زمان مطالعه: 4 دقیقه

ماژول خرید perfex crm | افزونه خرید Perfex | ماژول خرید اسکریپت مدیریت مشتریان perfex | ماژول خرید perfex فارسی | ماژول خرید سیستم perfex crm | افزونه خرید perfex فارسی

اسکریپت Perfex CRM

اسکریپت سی آر ام perfex یک سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان قدرتمند است که به صورت کامل و دقیق به زبان فارسی ترجمه و بومی‌سازی شده است. این اسکریپت امکانات نامحدودی را در اختیار کسب و کارها و شرکت‌های بزرگ و کوچک قرار می ‌دهد. با استفاده از اسکریپت perfex می‌توانید اطلاعات مشتریان‌ خود را به صورت منظم و سازماندهی شده ثبت کنید، فرایندهای فروش را پیگیری کنید، با تامین کنندگان سازمان خود به طور موثر در ارتباط باشید و در نهایت یک دید کلی و جامع از فعالیت‌‌های مشتریان، کارمندان و سازمان خود داشته باشید.

ماژول خرید اسکریپت perfex فارسی

ماژول خرید اسکریپت Perfex، یک افزونه کاربردی برای مدیریت تامین کنندگان (فروشندگان) در سیستم Perfex CRM است. با ماژول خرید perfex، شما قادر خواهید بود اطلاعات تامین کنندگان را در سیستم ثبت کرده و محصولات آن‌ها را نیز به سیستم اضافه کنید.

این ماژول امکاناتی مانند مدیریت تامین کنندگان، ثبت محصولات و خرید از تامین کنندگان، صدور فاکتور یا پیش فاکتور، ارسال درخواست خرید و دریافت پیشنهادات قیمت را به شما می‌دهد. با استفاده از این ماژول، شما می‌توانید روابط خود با تامین کنندگان را بهبود بخشید و بهترین معاملات را برای خرید محصولات به دست آورید.

ماژول خرید اسکریپت perfex به صورت کاملا رایگان بر روی نسخه‌ی perfex موجود در سایت معتبر زحل سافت قرار داده شده است. برای دانلود و خرید اسکریپت perfex فارسی می توانید از طریق لینک‌های زیر اقدام کنید.

خرید و دانلود اسکریپت Perfex CRM

دموی رایگان اسکریپت Perfex

کاربرد یادداشت‌های بدهی در ماژول خرید اسکریپت perfex فارسی

بخش یادداشت های بدهی در ماژول خرید perfex فارسی زمانی کاربرد دارد که فاکتورهای پرداخت نشده ای با فروشنده (تامین‌کننده) داشته باشید. این بخش به شما امکان می‌دهد مبالغ بدهی خود را در سیستم ثبت کنید و هنگام صدور فاکتور جدید، این مبلغ را به صورت خودکار از بدهی کم کنید. وقتی شما یک محصول را به تامین‌کننده می‌فروشید، می‌توانید به جای صدور فاکتور جدید، مبلغ فروش را از بدهی خود کسر کنید.

نحوه ایجاد یاددشت بدهی در ماژول خرید perfex crm

برای ایجاد یادداشت بدهی جدید به یادداشت بدهی رفته و بر روی «یادداشت جدید» کلیک کنید تا فرم زیر نمایش داده شود.

نحوه ایجاد یاددشت بدهی در ماژول خرید perfex crm

در این فرم، شما باید اطلاعات مربوط به تامین‌کننده را وارد کنید.

در ادامه کالایی را که می‌خواهید به تامین‌کننده بفروشید را انتخاب کرده و در نهایت یادداشت بدهی را ذخیره کنید.

اعمال یادداشت بدهی در فاکتور

برای اعمال یادداشت بدهی در فاکتور فروشنده، طبق تصاویر زیر به مسیر خرید > فاکتورها بروید و فاکتور موردنظر را انتخاب کنید.

اعمال یادداشت بدهی در فاکتور در ماژول خرید perfex

بعد از انتخاب فاکتور، یادداشت‌های بدهی موجود برای فاکتور نمایش داده می‌شود که شما می‌توانید مبلغ آن‌ها را از فاکتور کسر کنید.

اعمال بدهی‌ها در فاکتور مشتری ماژول خرید perfex

شما می‌توانید تمام بدهی یا بخشی از آن را به صورت دستی وارد کنید تا از فاکتور کسر گردد.

اعمال بخشی از بدهی در فاکتور

پس از کسر بدهی از فاکتور خرید در قسمت اطلاعات مربوط به فاکتور می‌توانید بدهی‌های اعمال شده و مبلغ آن‌ها را ببینید.

بدهی‌های اعمال شده در ماژول خرید perfex

پس از اعمال بدهی‌ها، در هنگام پرداخت فاکتور می‌بینید که مقدار بدهی‌ها از مبلغ فاکتور کسر شده است.

پرداخت فاکتور در ماژول خرید Perfex

فاکتورها در ماژول خرید perfex فارسی

در قسمت فاکتورها لیستی از تمام فاکتورها با اطلاعات آن‌ها نمایش داده می‌شود. با کلیک بر روی هر فاکتور می توانید جزئیات دقیق تری از آن مانند سابقه پرداخت، بدهی‌های اعمال شده، یادآوری‌ها، وظایف و… را ببینید.

ایجاد فاکتور جدید

برای ایجاد فاکتور جدید از مسیر خرید > فاکتورها گزینه «جدید» را انتخاب کنید.

فاکتورها در ماژول خرید perfex فارسی

اطلاعات مربوط به فاکتور را وارد کنید. در صورتی که فاکتور ایجاد شده مرتبط با قرارداد یا سفارش خرید خاصی است، می‌توانید در فیلدهای مربوطه وارد نمایید. بعد از تکمیل اطلاعات، بر روی دکمه «ذخیره» کلیک کنید تا فاکتور ایجاد شود.

بخش گزارش‌ها در ماژول خرید اسکریپت perfex

در این قسمت شما می‌توانید گزارش‌هایی از خرید را براساس گزینه‌های مختلف در دوره‌های زمانی مختلف دریافت کنید.

گزارش هزینه کالاهای وارداتی برای هر کالا

این گزارش شامل لیستی از تمامی کالاهای خریداری شده از تامین‌کنندگان است. شما می‌توانید گزارشی از کالاها را همراه با مشخصات خرید آن‌ها ببینید.

گزارش رسید PO (رسید سفارش خرید)

این گزارش‌گیری لیستی از رسید سفارش‌های خرید و جزئیات مربوط به هر رسید شامل نوع، پروژه، دپارتمان، فروشندگان، قیمت و وضعیت نمایش می‌دهد.

گزارش سفارش خرید

با استفاده از این گزینه می‌توانید تمامی سفارش ‌های خرید را با مشخصات و اطلاعات کامل ببینید.

گزارش فاکتورهای خرید

برای دیدن آماری از فاکتورهای خرید و جزئیات مربوطه شامل شماره فاکتور، تاریخ، مبلغ کل و جزئیات پرداخت و… می‌توانید از این گزینه استفاده کنید.

گزارش مبتنی بر نمودارها

در ماژول خرید perfex فارسی شما می‌توانید گزارش‌ها براساس تعداد سفارش خرید و هزینه خرید را در قالب نمودار در دوره‌های زمانی مختلف مشاهده کنید.

خرید و دانلود اسکریپت Perfex CRM

https://zaya.io/bfuhp

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *