زمان مطالعه: 2 دقیقه

اسکریپت مدیریت ارتباط با مشتری Perfex CRM | اسکریپت پرفکس CRM فارسی | روش های پرداخت در اسکریپت Perfex

یکی دیگر از مزایای اسکریپت مدیریت ارتباط با مشتری Perfex CRM استفاده از روش های پرداخت متنوع می باشد. این کار محدودیت های پرداخت را برای مشتری برطرف می کند.

دموی رایگان اسکریپت Perfex

در این مقاله قصد داریم به اضافه کردن روش های پرداخت جدید همچنن تنظیمات مربوط به آن در اسکریپت Pefex بپردازیم.

برای اضافه کردن روش های پرداخت جدید به مسیر تنظیمات > مالی > شیوه های پرداخت در منوی اسکریپت پرفکس بروید و روی دکمه ” شیوه پرداخت جدید ” کلیک کنید.

روش های پرداخت در اسکریپت Perfex CRM

نام شیوه پرداخت : برای مثال نام بانک.
حساب های بانکی /توضیحات : توضیحات مربوط به روش پرداخت را بنویسید. در ناحیه html فاکتور نشان داده می شود. برای مثال می توانید شماره حساب بانکی را وارد کنید.
فعال : در این قسمت با زدن تیک، این روش پرداخت را فعال می شود. اگر روش پرداخت غیرفعال باشد، هنگام اضافه کردن فاکتور یا ویرایش آن، این روش پرداخت نشان داده نمی شود.
نمایش حساب های بانکی / توضیحات در فاکتور PDF : در صورت تیک زدن این بخش، حساب های بانکی و توضیحات در pdf فاکتور نشان داده می شود.
فقط هزینه ها / فقط فاکتورها : در صورتی که روش های پرداخت زیادی برای هزینه ها و فاکتورها دارید. می توانید شیوه پرداختی که ایجاد می کنید فقط برای فاکتورها یا هزینه ها استفاده کنید. برای مثال در صورت انتخاب برای فاکتورها، این روش پرداخت به عنوان گزینه ای هنگام اضافه کردن هزینه جدید، نمایش داده نمی شود.

خرید و دانلود اسکریپت Perfex CRM

شما می توانید آموزش تمامی بخش های مربوط به اسکریپت پرفکس همچنین آموزش افزودن نرخ مالیات را در اینجا مشاهده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *