زمان مطالعه: 3 دقیقه

آموزش اسکریپت مدیریت پروژه Rise | اسکریپت رایز | اسکریپت مدیریت مشتریان Rise

در این مقاله قصد داریم به آموزش بخش اول تنظیمات در اسکریپت مدیریت پروژه Rise بپردازیم. در این بخش تنظیمات عمومی اسکریپت و دیگر موارد توضیح داده شده اند. برای دیدن بخش های مختلف اسکریپت مدیریت مشتریان Rise و بخش گزارش ها و پشتیبانی کلیک کنید.

دموی رایگان اسکریپت Rise

بخش تنظیمات اسکریپت مدیریت مشتریان Rise

بخش تنظیمات اسکریپت مدیریت مشتریان Rise

همانطور که در تصویر مشاهده می کنید با ورود به بخش تنظیمات اسکریپت مدیریت مشتریان Rise می توانید تنظیمات بخش های مختلف اسکریپت را مشاهده کنید که در ادامه به توضیح هر کدام می پردازیم.

تنظیمات عمومی : در این بخش می توانید تنظیمات مربوط به ظاهر اسکریپت مانند لوگوی سایت، نام سایت، تنظیمات مربوط به تم و رنگ پس زمینه و… را اعمال کنید.

با فعال کردن ویرایشگر متن پیشرفته می توانید در هنگام ثبت نظرات، یادداشت ها و توضیحات به آن دسترسی داشته باشید و تنظیمات مختلفی مانند نوع فونت، راست چین یا چپ چین بودن و… انجام دهید.

اسکریپت مدیریت مشتریان Rise تنظیمات بومی سازی

بومی سازی : با استفاده از این بخش قادر خواهید بود تنظیمات مربوط به منطقه خود مانند زبان، فرمت تاریخ، اولین روز هفته، واحد پول و راست چین بودن اسکریپت Rise را تغییر دهید.

قالب های ایمیل : در این بخش از اسکریپت Rise می توانید برای صرفه جویی در زمان، برای پاسخ به ایمیل های پر تکرار قالب های آماده ایمیل را آماده کنید و در هنگام پاسخ به مشتریان از آن استفاده نمایید.

ماژول ها : با استفاده از این بخش ها می توانید ماژول ها و قسمت های مختلف اسکریپت مانند یادداشت، فاکتور،سفارش و سایر موارد را فعال یا غیر فعال کنید.

اسکریپت مدیریت مشتریان Rise بخش منو کناری

منوی کناری : در اسکریپت رایز این امکان به شما داده شده است تا بخش ها مختلف منوی کناری را به دلخواه خود انتخاب نمایید و ترتیب آن ها را تعیین کنید. شما می توانید بخش هایی را که از آن ها استفاه نمی کنید از قسمت من بردارید.

فوتر : قسمت فوتر در تمامی بخش های اسکریپت نمایش داده می شود. در این بخش می توانید منوهای مختلفی برای فوتر انتخاب کنید. همچنین می توانید آن را غیر فعال نمایید.

تنظیمات نوتیفیکیشن ها : در این بخش می توانید تمامی رویدادها و اعلان های مربوط به آن را فعال، غیر فعال و ویرایش کنید. همچنین می توانید دریافت اعلان از طریق ایمیل، وب سایت و slack را برای رویداد های مختلف فعال نمایید. در قسمت ویرایش رویدادها می توانید مخاطبان اعلان های دریافتی مانند اعضای تیم، مشتریان و… را نیز مشخص کنید.

کران جاب : کران جاب یک سرویس زمانبندی است که وظیفه اجرای روتین‌های خاصی را در زمان مشخص بر عهده دارد. این قابلیت که در تمام بخش های اسکریپت مدیریت مشتریان Rise قابل اجرا است، این امکان را ایجاد می کند که کارهای روتین و تکراری را به صورت اتوماتیک به انجام برسانیم. برای مثال زمانیکه می خواهید سررسید اقساط مربوط به مشتری به صورت ماهانه برای مشتری ارسال شود، می توانید از این سرویس بهره ببرید.

برای تهیه اسکریپت مدیریت پروژه رایز بر روی لینک زیر کلیک کنید:

شما می توانید بخش دوم تنظیمات در اسکریپت رایز را در اینجا ببینید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *