زمان مطالعه: 6 دقیقه

دانلود سیستم مدیریت مشتریان perfex | خرید سیستم CRM | دانلود اسکریپت Perfex CRM | دانلود نرم افزار CRM | دانلود و خرید سیستم CRM فارسی

سیستم CRM

سیستم مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) یک نرم‌افزار است که شرکت ها می توانند از آن برای بهبود ارتباط با مشتریان و بهبود فرآیندهای فروش و بازاریابی استفاده کنند. ساده‌ترین کار یک سیستم CRM، جمع آوری و مدیریت اطلاعات مشتریان است. این شامل ثبت اطلاعات تماس، تاریخچه خرید، نیازها و ترجیحات مشتریان و سایر جزئیات مهم درباره آن ها است. با انجام این کار، شرکت ها می توانند از اطلاعات مشتریان را در همواره در اختیار داشته و ارتباط بهتری با آن ها برقرار کنند. اما این تنها ذره ای از امکاناتی است که یک سیستم CRM خوب در اختیار کاربران خود می گذارد. در ادامه، برخی از قابلیت های مهم یک سیستم CRM خوب را بررسی می کنیم.

خرید و دانلود اسکریپت Perfex CRM

دموی رایگان اسکریپت Perfex

مزایای دانلود سیستم CRM فارسی برای سازمان ها و شرکت ها

خودکارسازی فرآیندها

با استفاده از سیستم CRM مناسب، می توانید فرآیندهای مختلف در بخش های بازاریابی، پشتیبانی مشتری و فروش را اتوماتیک و به صورت خودکار اجرا کنید. به عبارتی، این سیستم قابلیت اتوماسیون و اجرای ساده تر و کارآمدتر فرآیندها را فراهم می کند. به عنوان مثال، شما می توانید فرایند ارسال ایمیل های بازاریابی را به صورت خودکار تنظیم کنید و تمامی مشتریانی که با محصول خاصی در تعامل هستند، به طور خودکار ایمیل های بازاریابی مرتبط دریافت کنند.

شناسایی و تمرکز بر روی مشتریان بالقوه

یک سیستم CRM با جمع آوری و تجزیه و تحلیل داده های مشتریان، به شما کمک می کند تا مشتریان بالقوه احتمالی را شناسایی کرده و بر روی آن ها تمرکز کنید. با تحلیل داده ها می توانید بهترین روش ها و راهکارها را برای تبدیل مشتریان بالقوه به مشتریان اصلی شناسایی کنید. برای مثال با استفاده از سیستم crm می توانید رفتار مشتریان را در وب سایت یا براساس خرید های قبلی تحلیل کرده و پیشنهادات محصولات مرتبط و جذاب تر را به آن ها ارائه دهید.

بهبود خدمات به مشتریان

با جمع آوری داده های مشتریان و ارزیابی سطح رضایت آن ها، می توانید به راحتی مشتریانی را که رضایت ندارند شناسایی کنید و دلایل را بررسی کنید. سپس با ارائه راهکارها و بهبود خدمات، می توانید رضایت مشتریان را جلب کرده و به وفاداری آن ها کمک کنید. به عنوان مثال، با استفاده از یک پلتفرم CRM، می توانید مشتریان را دسته بندی کنید و به صورت خودکار اعلامیه ها و پیشنهادات شخصی سازی شده را برای آن ها ارسال کنید.

افزایش فروش

با دانلود سیستم CRM فارسی با آگاهی از جزئیاتی مانند تاریخ تولد، مکان، سن و صنعت مشتریان، می‌توانید به صورت شخصی سازی شده به آن ها ارتباط برقرار کنید و پیشنهاداتی را ارائه دهید که با نیازها و علایق آن ها سازگار باشد. این کار به شما کمک می کند تا معاملات بهتری را با مشتریان داشته و در نتیجه فروش را افزایش دهید.

امکان انجام کار از راه دور

CRM امکان دسترسی آسان را برای تمام کاربران را فراهم می کند. با استفاده از این سیستم، نمایندگان فروش می توانند به راحتی از هر مکان و هر زمان به داده ها دسترسی داشته باشند و آن ها را به روز کنند. این امکان به تیم های فروش اجازه می دهد به صورت از راه دور کار کنند و از هر کجا که هستند به فعالیت های فروش خود بپردازند.

کاهش هزینه ها

پیاده سازی یک سیستم CRM در سازمان به نحوه موثری تعداد نیروی انسانی را کاهش می‌دهد. این سیستم با امکانات اتوماسیونی که ارائه می‌دهد، بسیاری از وظایف کاری را به صورت خودکار انجام می‌دهد و نیاز به تعداد زیادی از کارمندان برای انجام کارهای تکراری و مکرر کاهش پیدا می‌کند.

همچنین، با دانلود یک سیستم CRM فارسی نیاز به استفاده همزمان از چندین نرم‌ افزار برای مدیریت مشتریان و کارمندان نیست.

شناسایی فرصت های فروش

با دانلود یک نرم افزار CRM، می توانید بهترین روش ها را برای توسعه روابط طولانی مدت با مشتریان شناسایی کنید و فرصت های فروش متقابل را شناسایی کنید. داشتن درک بهتری از مشتریان، یه شما کمک می کند تا به طور مداوم خدمات بهتری به آن ها ارائه دهید که نیازها و تمایلات آن ها را برآورده می کند و از این طریق روابط طولانی مدت و سودآوری با آن ها برقرار کنید. با استفاده از سیستم CRM می توانید به‌روزرسانی ها و اعلان های شخصی سازی شده را برای مشتریان ارسال کنید و آن ها را در مورد تخفیف ها، تجربیات جدید یا محصولات مرتبط مطلع کنید.

در ادامه مقاله یکی از پرفروش ترین و محبوب ترین سیستم های CRM را به شما معرفی می کنیم که با استفاده از آن می توانید فعالیت های مرتبط با مشتری را بهبود بخشید، کارآمدی را افزایش دهید، هزینه ها را کاهش دهید و روابط طولانی مدت و سودآورتری با مشتریان برقرار کنید.

دموی رایگان اسکریپت Perfex

با استفاده از پیش نمایش زنده perfex می توانید تمامی امکانات آن را ببینید و بخش های مختلف آن را تست کنید.

اسکریپت CRM فارسی Perfex

دانلود سیستم CRM فارسی Perfex

Perfex CRM یک نرم افزار CRM کامل و کارآمد است که به خوبی به زبان فارسی ترجمه و بومی سازی شده است. این اسکریپت با طراحی زیبا و کاربرپسند، قابلیت ها و امکاناتی را در اختیار کاربران قرار می دهد تا به بهترین شکل ارتباط با مشتریان خود را مدیریت کنند.

اسکریپت پرفکس برای سازمان ها و کسب و کارهای بزرگ و کوچک قابل استفاده است. اسکریپت Perfex CRM با ارائه خدمات بدون محدودیت تعداد کاربران، به کسب و کارهای هر اندازه‌ای امکان می‌دهد تا به طور نامحدود تعداد کاربران را در سیستم ثبت کنند. این ویژگی اهمیت بسیاری برای سازمان ها و شرکت هایی دارد که تعداد بالایی کارمند دارند و نیاز به دسترسی همزمان همه‌ی اعضای تیم به سیستم crm دارند. با Perfex CRM، شما نگران محدودیت کاربری نخواهید بود و به راحتی می توانید تمام اعضای تیم خود را در سیستم ثبت کنید و همه‌ی اعضای تیم را در فعالیت های CRM شرکت دهید.

دانلود سیستم CRM فارسی perfex

برای دانلود سیستم CRM فارسی perfex از سایت معتبر و محبوب زحل سافت کلیک کنید.

قابلیت های اختصاصی perfex crm

  • مدیریت پروژه ها و فاکتورها: perfex قابلیت مدیریت و کنترل پروژه ها و فاکتورها را با استفاده از ابزارها و ویژگی های قدرتمندی فراهم می کند.
  • برقراری ارتباط بین بخش های مختلف: با استفاده از اسکریپت Perfex CRM، ارتباط بین کارها و سایر ویژگی ها فراهم شده و به کسب و کار شما نظم و هماهنگی بیشتری می بخشد.
  • فاکتورها و برآوردها: با استفاده از این اسکریپت، شما می توانید فاکتورها و پیش فاکتورها را به صورت حرفه ای و با ظاهری زیبا ایجاد کنید.
  • کنترل زمان: با استفاده از تایمرها، شما می توانید میزان زمان صرف شده بر روی هر کار را کنترل کرده و صورتحساب را به مشتریان ارسال نمایید. همچنین، امکان تخصیص چند نفر از کارمندان به یک کار مشخص و مشاهده گزارش میزان زمان به تفکیک هر کارمند نیز وجود دارد.
  • فالوور کارها: اسکریپت Perfex به شما امکان می دهد به کارها فالور (دنبال کننده) اضافه کنید. حتی اگر یک کارمند عضو پروژه ای نباشد، می تواند میزان پیشرفت کار را مشاهده کند بدون این که به قسمت های دیگر پروژه دسترسی داشته باشد.
  • مشتریان بالقوه: سیستم Perfex crm امکان زیر نظر داشتن و پیگیری میزان پیشرفت مشتریان بالقوه را فراهم می کند. همچنین، شما قادر خواهید بود مشتریان بالقوه را در سطوح و دسته بندی های مختلف مشاهده کرده و با کشیدن و رها کردن آن ها را تغییر دهید. همچنین، امکان اضافه کردن خودکار مشتریان بالقوه از طریق ایمیل، افزودن یادداشت ها و ساخت پیشنهادها نیز وجود دارد.
  • پروپوزال جذاب: با دانلود سیستم CRM فارسی پرفکس، می توانید پروپوزال های جذاب برای مشتریان و مشتریان بالقوه ایجاد کنید و میزان فروش را افزایش دهید.
  • هزینه ها و صورتحساب: اسکریپت پرفکس به شما اجازه می دهد هزینه های شرکت و پروژه ها را به فاکتور برای مشتریان تبدیل کنید و این امکان را فراهم می کند تا آن ها را پرداخت نمایند.
  • شناخت مشتریان: با استفاده از اسکریپت Perfex CRM، می توانید مشتریان خود را بهتر شناسایی کنید و با آن ها در تعامل بهتری باشید.
  • سیستم ردیابی هدف: با استفاده از این ویژگی، شما می توانید اهداف فروش خود را تعیین کرده و آن ها را در این اسکریپت ثبت کنید و به خاطر بسپارید.
  • اطلاعیه‌های عمومی: با استفاده از اسکریپت Perfex، می‌توانید اطلاعیه‌های عمومی را برای اطلاع‌رسانی به مشتریان و کارمندان ایجاد کنید.
  • قراردادها: اسکریپت Perfex به شما امکان می دهد قراردادها را برای فروش های جاری و آینده تنظیم کنید.
  • تقویم شمسی: با دانلود سیستم CRM فارسی perfex crm می تونید تقویم شمسی در اختیار داشته باشید و تمام رویدادها و موارد مهم دیگر را در یک نگاه مشاهده کنید.

خرید و دانلود اسکریپت Perfex CRM

دموی رایگان اسکریپت Perfex

افزونه ها و ماژول های کاربردی اسکریپت Perfex crm

    • ماژول انبارداری perfex برای erp (این ماژول به صورت کاملا رایگان بر روی اسکریپت perfex فارسی در سایت زحل سافت قرار داده شده است.)
    • ماژول ملی پیامک
    • ماژول پیامکی کاوه نگار
    • فروشگاه ساز پرفکس
    • افزونه اشتراک فایل PERFEX
    • افزونه ارسال پیامک و ایمیل سفارشی
    • ماژول درگاه پرداخت زرین پال
    • ماژول چت اسکریپت perfex
    • افزونه قرار ملاقات perfex crm
    • ماژول پیامک ippanel

بیشتر: معرفی ماژول های اسکریپت perfex و آموزش کار با آن ها

https://zaya.io/7m9sy

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *