زمان مطالعه: 3 دقیقه

آموزش اسکریپت مدیریت پروژه Rise | اسکریپت رایز | اسکریپت مدیریت مشتریان Rise

اسکریپت مدیریت پروژه Rise یکی از کاربردی ترین اسکریپت های مدیریت ارتباط با مشتری و مدیریت پروژه در سازمان ها و شرکت های کوچک و بزرگ می باشد. در این ویدیو سه بخش پرداخت ها، کالا یا خدمات و قرارداد در اسکریپت مدیریت پروژه Rise توضیح داده شده است. با استفاده از بخش پرداخت ها شما می توانید مقادیر پرداخت شده برای صورت حساب ها یا فاکتورها را ببینید. در بخش کالا یا خدمات می توانید خدمات و کالاهای خود را برای اضافه شدن به بخش فروشگاه وارد کنید.

همچنین در بخش قراردادها می توانید قراردادی را بین مشتریان خود منعقد کنید و وضعیت هر کدام را مورد بررسی قرار دهید. برای دیدن آموزش بخش های دیگر اسکریپت Rise و بخش پرداخت ها، کالاها و خدمات کلیک کنید.

بخش “پرداخت ها” اسکریپت مدیریت پروژه رایز

اسکریپت مدیریت پروژه Rise بخش پرداخت ها

همانطور که در تصویر فوق مشاهده می کنید، در منوی اسکریپت فارسی رایز در بخش فروش ها گزینه “پرداخت ها” وجود دارد. با ورود به بخش پرداخت ها می توانید لیستی از فاکتور های پرداخت شده را به صورت سالیانه، ماهیانه و چارت مشاهده کنید.

برای ثبت فاکتور پرداختی جدید نیز می توانید از همین بخش اقدام کنید و با ذخیره اطلاعات فاکتور مانند روش پرداخت، تاریخ پرداخت و مبلغ، آن را ثبت نمایید.

اسکریپت مدیریت پروژه Rise بخش فاکتور پرداختی

با کلیک بر روی شناسه فاکتور ها به صفحه فوق هدایت می شوید. در این بخش شما جزئیات کامل پرداختی مورد نظر را مشاهده می کنید. با استفاده از گزینه “عملیات” می توانید موارد مختلفی مانند دانلود PDF فاکتور، نمایش، چاپ و سایر موارد را انجام دهید. همچنین لیستی از کالاها و خدمات و فاکتورهای پرداختی و اطلاعات آن ها در این بخش وجود دارد.

بخش “کالاها و خدمات” اسکریپت مدیریت پروژه Rise

اسکریپت مدیریت پروژه Rise بخش کالاها و خدمات

در این بخش لیست تمامی محصولات موجود در فروشگاه را با اطلاعات آن می توانید مشاهده کنید که در صورت لزوم می توانید آن ها را ویرایش یا حذف نمایید. همچنین برای اضافه کردن محصول جدید به فروشگاه می توانید از این بخش اقدام کرده با وار کردن اطلاعات محصول آن را ثبت کنید.

درون ریزی کالا یا خدمت : برای اینکه بتوانید کالاها و خدمات خود را به صورت گروهی ذخیره کنید و به فروشگاه اضافه کنید می توانید از این گزینه استفاده کنید. برای انجام این کار فایل نمونه موجود در همین صفحه را دانلود کنید و بعد از وارد کردن لیست محصولات، آن را باگذاری کنید.

بخش “قراردادها” اسکریپت رایز

اسکریپت مدیریت پروژه Rise بخش قراردادها

در این بخش تمامی قراردادهای شرکت با مشتری ها را با جزئیات کامل در دو بخش صورت ماهانه و سالیانه وجود دارند. برای افزودن قرارداد جدید نیز می توانید از همین بخش اقدام کرده و با ذخیره مشخصات مربوط به قرارداد، آن را به لیست قراردادهای شرکت اضافه نمایید.

اسکریپت مدیریت پروژه Rise بخش قراردادها

با کلیک بر روی هر قرارداد می توانید جزئیات بیشتری را مشاهده کنید. همچنین کالا ها و خدمات مربوط به این قرارداد در این صفحه قرار دارند. در قسمت “کالاها یا خدمات قرارداد” می توانید تمامی محصولات مربوط به قرارداد مورد نظر را ببینید و برای اضافه کرددن محصولی جدید از فروشگاه از این قسمت اقدام نمایید.

با استفاده از گزینه “ویرایشگر قرارداد” می توانید رنگ، فونت، تیتر، عکس ها مربوط به قرارداد را تغییر دهید. همانطور که مشاهده می کنید با استفاده از گزینه “عملیات” می توانید موارد مختلفی مانند نمایش، چاپ، کپی و… را انجام دهید. با استفاده از آدرس URL قرارداد که در این بخش وجود دارد می توانید قرارداد را به مشتری مورد نظر بدون وارد شدن به اسکریپت نمایش دهید.

برای تهیه اسکریپت مدیریت پروژه رایز بر روی لینک زیر کلیک کنید:

برای مطالعه بیشتر و آموزش بخش های دیگر همچنین بخش چشم انداز – پیش فاکتور، پیشنهادها در اسکریپت رایز کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *